7 d’octubre del 2011

Dos anys navegant...

L´enhorabona, tripulants! Avui, 7 d´octubre de 2011, el nostre Vaixell suma un nou aniversari i ja en van dos. Certament han estat  vint-i-quatre mesos intensos i productius. Fa un any recordàvem i celebràvem amb fotografies de tots els grups un primer curs coronat pel millor reconeixement possible. El projecte va anar avançant amb nous alumnes, renovats esforços i amb la proa ben dreçada. No hi han faltat les maltempsades, els enrenous tècnics o els moments d´incertesa i desànim, però hem procurat no oblidar el més important: gaudir del viatge per descobrir cada port, cada viarany amb ulls clàssics i amatents. Fidels a la tradició, recordem hic et nunc la nostra primera entrada, tota una declaració de principis. Us torno a dir el que ja us vaig dir fa un any perquè el sentiment segueix intacte...

"Tripulants del vaixell, us he de confessar que estic molt orgullós de vosaltres i us reconec un mèrit extraordinari. Sense vosaltres res de tot això no tindria sentit. Sou els autèntics protagonistas i cadascú ha aportat el seu granet de sorra, per petit que hagi estat. Heu demostrat que paraules i expressions com esforç, constància, il·lusió per aprendre, projecte en xarxa, compartir o excel·lència no són paraules i expressions buides sinó una realitat engrescadora de la qual he après moltes coses."

Plurimas gratias uobis ago
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ  ΠΟΛΥ
Seguim navegant...

Anònim ha dit...

Moltes i moltes i moltes felicitats !

M'enrrecordo d'aquella reunió que vàrem fer a la sala d'actes amb alguns companys que ara estàn ja a la universitat per començar a donar-hi voltes !

Sens dubte un gran plaer haver pogut compartir dos anys dintre aquesta nau, navegant mar enllà !

Moltes felicitats !
Fins aviat ;D

Laura Miguel Paul ha dit...

Salvete omnes!

Moltíssimes Felicitats tripulants i Vaixell d'Odisseu!
Dos anys de viatge ja! Estic molt contenta,orgullosa i entusiasmada per navegar en aquesta nau tant i tant fascinant.

Espero que poguem celebrar molt i molts més aniversaris i que el vaixell, arribi molt lluny.

Fins aviat!

Laura

Noemí Vergés ha dit...

Salvete Omnes!!

Avui ja hem fet dos anys des de que el vaixell d'Odisseu va salpar.

Ha sigut un recorregut llarg, però durant aquest temps, s'ha fet una molt bona feina, i per això estem ara a on estem. Any rere any, podrem disfrutar d'aquest magnífic blog tots plegats!

Moltíssimes felicitats a tots els tripulants

Noemí

Clara ha dit...

Moltes felicitats o tothom!!!
Ostres, dos anys es diuen ràpid, eh?

I pensar que vaig entrar a primer de batxillerat i un dia el Jordi ens va dir a uns quants: "Tinc un projecte per fer amb vosaltres! Què us semblaria fer un bloc de clàssiques?" i tot seguit vam sentir per primera vegada el nom de "El Vaixell d'Odisseu", que a hores d'ara ens és tant familiar i que tant resò s'ha fet allà on s'ha presentat!!

La veritat és que m'il·lusiona pensar que han passat dos anys i aquest vaixell segueix navegant amb les mateixes ganes que a l'inici, quan el projecte era tot just això: un projecte!

El premis que hem anat guanyant no són més que un reflexe del nostre esforç, però el que realment importa és que aquest petit vaixell, que és tant gran a la vegada, segueix tirant endavant!

Ànims a tots els nous tripulants i seguim així, que val la pena!!

Valete!!

Clara

carles ha dit...

Moltes felicitats, tripulants d'aquest vaixell tan especial! Gràcies per fer-nos de far i no defalliu. Ens feu falta!

Marc Navarro ha dit...

Salvete!

Moltes felicitats a tots els tripulants del vaixell!

Esperu que tots seguim fent la mateixa bona feina i que el vaixell seguieixi remant cap el rumb correcte gracies al esforç que hi posem anims a tots i que duri molt aquest vaixell.

Esther Soria ha dit...

Moltes felicitats!

Caram com passa el temps... i semblava que era ahir quan vam començar a donar les primeres pinzellades a aquest projecte que ara s'ha convertit en tot on bloc on cadascú ha pogut aportar el seu granet de sorra, un bloc que ens ha vist créixer com a persones durant aquests dos anys, tan intensos i tan enriquidors.

Espero que segueixi com fins ara "viento en popa a toda vela!"
I no ens oblidem del nostre personatge particular, Ulisses que, com ell, esperem poder arribar a bon port.

Moltes felicitats de nou!

Joana Bassó ha dit...

Salvate!

Moltes felicitats, per aquests dos anys!!

Espero i desitjo que aquest vaixell continuïr navegant amb la mateixa intensitat i que no defalleixi mai. I,que quan me'n vagi de l'escola segueixi mar en dins.

Un petó ben fort!

Valete!

Luis Inclán García-Robés ha dit...

Felicitats i l'enhorabona a tots els navegants! Espero que el vaixell visqui molts anys amb tan bona forma!

Ignasi ha dit...

Salvete!
Felicitats tripulants i enhorabona per aquests anyets!
Bé, espero que tots poguem seguir fent crèixer aquest vaixell i el poguem fer anar en el mateix rumb que porta desde fa temps! Continuem així, arribarà molt lluny això! Felicitats!

meritxell ha dit...

Hola!

Moltes felicitats a tots els tripulants que han participat i que hi participen perquè és això el que fa que aquest vaixell segueixi endevant!

És tot un honor pertenyer a aquest gran projecte!

Gràcies i felicitats!

El vaixell d'Odisseu ha dit...

Moltes gràcies en nom de tots els tripulants i del meu propi. Fer anys és sempre una alegria, principalment perquè això significa estar bé de salut. I si cuidem la salut del nostre particular Vaixell com fins ara hem fet, segur que el viatge serà llarg i feliç, malgrat els núvols que de tant en tant ens puguin amenaçar. Feliciter omnibus!

Carla Bartra ha dit...

Salvete omnes!
Moltes felicitats tripulants i tripulanes!
Avui fem 2 anys de navegació. Estic molt contenta de formar part d'aquest viatje que esperem que duri molts i molts anys més, gràcies a la feina que fem entre tots aquest viatje continua endavan.

Carla

Alex Molera ha dit...

Salvete omnes!
Moltíssimes felicitats a tots i a tots els tripulants d'aquest vaixell, un dia com avui, un 7 d'octubre, el vaixell va salpar, i avui celebrem que ja fa dos anyets que aquest gran bloc, esta actiu, amb tots el seus tripulants, jo un d’ells i estic molt i molt content de poder compartir aquest gran experiència! Espero que aquest viatge no acabi mai!

Salvete!
Felicitats a tots els tripulants del vaixell, cuan aquest vaixell va salpar jo encara no era tripulant, ara que ja soc tripulant espero poder cumplir anys amb vosaltres tripulants!

valete:)

Charlene ha dit...

Hola a tots!
M'agradaria felicitar al vaixell per aquests dos grans anys que ha estat navegant i que tot vagi igual de bé en el pròxims anys! És un plaer ser part d'aquesta tripulació amb tots els tripulants que han anat passant per aqui. I un cop més: Moltes felicitats vaixell!

estela ha dit...

Salvete!
Moltes felicitats, ja fa dos anys que va salpar aquest vaixell i cada cop hi ha mes tripulants. Ara està anant molt bé i segur que segueix aixi o millor durant molts més anys. Gràcies a tots.

Valete:)

Ricard Oliveras ha dit...

Salvuete omnes!

2 anys d'aquest increïble projecte, en aquest curt temps hi ha una increïble quantitat d'entrades i comentaris, que demostra que el bloc creix amb una gran rapidesa i no només creix ràpid si no que creix de manera brillant, només cal mirar l'apartat de premis per demostrar-ho. Per tot això cal felicitar els tripulants d'aquests dos anys i el Jordi que heu estat fent una magnífica feina. Desitjo el millor per els pròxims anys del vaixell i que segueixi creixent igual o millor que fins ara.
Valete.

Marc Palau ha dit...

Salvete!

Moltissimes felicitats a tots! Ja és el segon any i aquests dos han estat plens de treball,esforç... i tot això recompensat per grans premis i que esperem que no siguin els ultims! A seguir treballant com ho hem fet fins ara i continuar millorant dia a dia!
I un altre cop, felicitats tripulants!

Thomas Walzl ha dit...

Salvete omnes!
Per molts anys vaixell i tripulants!!!
Com ho diem al meu país Àustria: Alles Gute zum Geburtstag!
En portem 2 però desitjo que en siguin molts més i confio que en segueixin sent molts més i més esplèndits encara.

Eric ha dit...

Salvete omnes!
Moltes felicitats per aquests dos anys i tots els comentaris que te. Estic molt content de poder navegar en aquest vaixell que ha sigut galardonat.Segur que podem fer molts més anys i arribar molt més lluny perquè encara hi ha viatge per estona.

laura Calvo ha dit...

Moltes i moltes Felicitats!!
espero que aquest vaixell segueixi cumplin anys i nosaltres els tripulants amb esforç i alegria ho aconseguirem, no em cap la menor duda!!
Gràcies a tots!!

valete!!

Salina Jaime ha dit...

salvete!

només sóc una principiant, però se que dos anys, d'aquest magnífic blog, es molt!!, espero seguir en aquest vaixell durant molt de temps!

valete!

Aina ha dit...

Moltes felicitats tripulants del vaixell d'Odisseu!
Per aquests dos anys i tots els que vindran, que esperem que en siguin molts!

Mayte ha dit...

Felicitats!!

Dos anys ja, i cada cop més i més tripulants dintre d'ell. Espero que no l'enfonsem!.. Tot i que estic ben segura que aquest vaixell mai s'enfonsarà,ja que amb l'amor i la constància que està fet és impossible que es pugui destruir. Té una força de titans!

Avui la meva mare a l'hora de dinar em deia: "Saps? cada matí faig la mateixa rutina. Però desde fa una setmana he afegit una altra activitat als meus matins. Ara m'aixeco, passejo a la gossa, esmorzo, me'n vaig a treballar, encenc l'ordinador, llegeixo el diari per internet, i faig una ullada al Vaixell d'Odisseu, llegeixo els comentaris nous i els antics i penso: Carai! això si que és unió, això si que és un gran projecte".

El vaixell d'Odisseu ha dit...

Caram, Mayte, això de la teva mare m´ha arribat al cor. M´agraden molt els teus comentaris. Són molt autèntics, molt sincers, i sempre vas més enllà. Estic molt content de tenir-te a classe i espero que durant aquests dos anys el Vaixell se´n beneficïi. És el més important. Gràcies.

Yasmin ha dit...

Bones companys/es!

Moltes felicitats a tots els tripulants del vaixell d'Odisseu per fer possible aquest gran ptojecte que ja porta dos anys navegant i desitjem que ens siguin molts més!

Estic molt contenta de formar part de la tripulació i amb moltes ganes de seguir remant i posant il·lusions!

marina ha dit...

Salvete omnes!
Moltissimes felicitats al vaixell i als tripulants que han pogut fer realitat aixó!
Estic molt contenta d' aquet any poder formar part d' aquet vaixell i espero poguer celebrar molts anys més!
Espero que aquet estigui ple d' aventura i que ens ho passem molt be.

Jordi Rojas ha dit...

Felicitats!!

Déu n'hi do. El vaixell ja porta dos anys de travessia, i poso la mà al foc en afirmar que encara li queden uns quants més. Jo crec que si tots treballem fortament i amb esforç, segur que arribem als 10 anys de travessia, que ens igualaria amb el famós heroi Odisseu. Però espero que nosaltres no ens trobem amb tants problemes ni perills, no creieu?

Resumint: Moltes felicitats i segur que complirem molts més!

Valete.

Xènia Martínez Márquez ha dit...

Salvete!
Moltes felicitats a tots els tripulants i al vaixell d'Odisseu,dos anys ja, espero que en segueixi complint molts més !!!

Ariadna Perez ha dit...

Salvete omnes!!!

Moltíssimes felicitats a tots!
Desitjaria que aquest projecte segueixi creixent cada any més:)
Estic molt contenta de formar part d'aquest viatge i que cada dia aprenem una mica més!

Laia Ruiz ha dit...

Felicitats a tots els tripulants per aquests dos anys!

L’any passat vaig col•laborar fen alguna entrada per el blog i també he anat comentant algunes entrades i sembla que no, però dos anys en un blog així fan un treball cada dia mes complet.
Espero que molts nous tripulants vaguin passant i ampliant la informació i curiositats que tenim, que sempre es maco veure que això té activitat!

Ginesta ha dit...

Salvete omnes!

Moltes felicitats al blog i a tots els tripulants del vaixell! Ara toca seguir treballant tant bé com fins ara i segur que aquest viatge durarà molts anys!

Itziar Cuervo ha dit...

Salvete omnes!!
Moltes felicitats, a tots tripulants que han fet possible que aquest vaixell tiri endavant.

Raul ha dit...

Moltissimes felicitats! Espero que aquests dos anys de treball no hagin estat en va i que tots continuem fent d'aquesta travessa una gran avenutra, i que entre tots fem possible que aquest vaixell segueixi navegan molt de temps més!

Martí ha dit...

Salvete!

Moltes felicitats companys i companyes, ja fa dos anys que vam empendre aquest viatge que encara segueix endavant i esperem que sigui per molt més temps. Vaig tenir la sort de veure'l crear i crec que tots junts l'hem anat fet gran i se'ns ha anat recompensant. Espero que tots seguim pel mateix camí i amb les mateixes ganes com ho hem fet fins ara; per alguns és l'últim any i espero que naveguem aquest útim tots junts i el mateix ritme.

Sort i felicitats!

Guillem Fargas ha dit...

Per molts anys a tots els tripulants d'aquest magnífic vaixell, que ja porta més de dos anys navegant!

Amb dos anys aquest projecte a rebut molt reconeixements, i això s'ha pogut aconseguir gràcies a l'esforç de molta gent, que ha fet possible que el vaixell seguis navegant almenys durant dos anyets.

Espero que en segueixin molts més plens d'alegria i una altra vegada, per molts anys a tots!!!!!!

Anònim ha dit...

Es difícil mantenir un blog actiu, aquest ho està aconseguint gràcies a tots els que han participat en el funcionament del Vaixell. Penso que encara queden noves rutes per descobrir i que també,es pot tornar enrere per conèixer les rutes que van fer antics tripulants al llarg dels dos últims anys, sempre que tornem emprendre el nostre camí.
Moltes felicitats!
FA

gerard simon ha dit...

Salvete
Fa tres dies de l'aniversari del vaixell d'odisseu , dos anys per un bloc que ha aconseguit ser el centre de una assignatura . Crec que té mèrit que un bloc duri tant i tant premiat

felicitats a tots els tripulants

Ona Contreras ha dit...

Salvete!

Moltes felicitats al Vaixell d'Odiseeu.
Estic molt contenta de formr-hi part, espero que el Vaixell fagi molts més anys, al costat de nous tripulants.

victor almansa ha dit...

Moltes felicitats per aquets dos anys! espero que tot segueixi tan be com fins ara.

Clara Pérez ha dit...

Salvete omnes, per molts anys a tots!! que ja en són dos anys! i que encara que en semblin pocs, en dos anys, s'han fet moltíssimes coses! i molt ben fetes!

valete!

Marc Gimeno ha dit...

Moltíssimes felicitats vaixell! Ja fa 2 anys que estàs navegant, i surcant les aigües vedruguenes! Suposo que han sigut 2 anys treballant molt pel bloc, i espero que jo també pugui fer moltes coses perquè creixi el bloc. Dono gracies per poder-hi participar.
I espero que duri molts anys més !

Maria Rios Rius ha dit...

Us dono la meva enorabona i les meves felicitacions per uns dos anys ben llargs de travessa. Això significa dos anys de treball i esforç, on tothom a deixat el seu petit granet de sorra per aportar-hi alguna cosa en aquest món del llatí. Espero aportar-hi jo també el meu petit esforç amb el primer any de viatge. Un petó per tots tripulants!
VALE! :)

Helena ha dit...

Moltes felicitats al tots els tripulants que ho han fet possible! Pels comentaris, per les publicacions i també felicitats al Jordi, per les ganes que té en tirar-ho endavant dia a dia! Felicitats pel blog, per les recompences que ens ha ofert, no només materials sinó també satisfactòries i enriquidores interiorment com fer-nos pensar a l'hora de raonar algun comentari, la recerca de nous continguts, l'aprenentatge d'altres...
Espero que tots plegats no perdem la il·lusió per aquest projecte ja fet realitat i que el passat 7 d'octubre fa fer 2 anys.

Valete!

Alfons Pardo Vilaplana ha dit...

Moltes felicitats!! Nomes cal passejar-se una mica pel vaixell per veure la de coneixements que hem carregat en cada port. Espero que seguim navegant per molts anys mes!

carlota ha dit...

Moltes felicitats a tothom, també m'incloc a mi i a tots els tripulants que han fet possible que aquest vaixell no s'aturi.
Jo el vaig veure formar-se i la veritat és que sincerament no m'esperava que arribes tant lluny(i el que ens queda). Penso que és una eina de treball útil i que sempre ens pot ajudar a complementar la informació que aprenem a classe.
Em sento orgullosa de forma part d'aquest vaixell.

Paula ha dit...

Dos anys ja, com passa el temps! Encara recordo el Jodri parlant-nos d'una idea que tenia en ment, i aquí està, amb dos anys de vida!
Moltíssimes felicitats a tots els tripulants d'aquest gran vaixell!

Cristina C ha dit...

Saluete!

Moltissimes felicitats al vaixell i a tots els tripulants que fins ara hi han contribuit en fer-lo cada dia més gran.
Entre tots fem créixer el vaixell dia a dia i això és molt important.
Espero, que com ha estat fins ara, tot això segueixi així i inclús que vagi molt millor.

Laura Guillén ha dit...

Felicitats a tots!
Un any més, celebrem la vida d'aquest blog!
Espero que quan nosaltres ja no hi estiguem, tots els nostres companys cuntinuin la feina que nosaltres vam començar i n'estic segura de que s'esforçaran al màxim!

Yolanda ha dit...

Salvete omnes!
Encara que arribi una mica tard, voldria felicitar al vaixell per aquests dos anys que ha estat navegant i a tots als alumnes que han participat en aquest projecte. Estic segura que, amb ganes i esforç, tots podem fer que el vaixell pugui navegar molts anys més.

Clàudia ha dit...

Ostres! dos anys ja! recordo perfectament quan ens vas explicar el projecte, tots asseguts a la sala d'actes, en aquell moment no m'imaginava que tot això arribaria tan lluny. Espero seguir navegant i bufar moltes més espelmes!
Felicitats!

Xènia ha dit...

Salvete omnes!

Moltes felicitats al vaixell per aquest dos anys que porta navegant, treballant i esforçant-se per tirar endavant i fer-lo tant popular per a tots els qui ens interessa i ens agrada.
Espero que aquests dos anys ens converteixin en molts més i segueixi així de bé.

Salvete!
sere molt sincer, el dia que ens vas presentar això vaig pensar que sería un bloc petit d'escola, pero ara sé que no solament es un bloc, sino es una unió entre moltes persones, que expresan tots el seus sentiments , sobre la llengua antiga, per això se que aquests tripulants, i amb la meva petita aportació que cada cop, donaré més de mi farem el possible perquè això no s'enfonssí mai, perquè tots junts fem un, i aquest bloc continuará, i bufarem moltes i moltes espelmes, no solament espelmes sino, records, esforç,sufriment,fustració,però sobretot ganes que a tots els tripulants ens sobre d'això i de ganes de fer-ho bé.

Marta Molgosa ha dit...

Salvete!
Moltes felicitats al vaixell per aquets dos anys, però sobretot als tripulants, per la feina i dedicació, que és extraordinària!
Sóc nova en el vaixell aquest any i espero poder-ne celebrar molts més d’aniversaris!
Sobretot dir que llegint comentaris de companys que diuen que han vist el vaixell créixer, no em puc arribar a imaginar el que senten al veure que dia a dia va creixent , i que cada dia som més els qui volem fer possible que el vaixell d’Odisseu segueixi navegant!
Molta sort a tothom!

Alison ha dit...

Moltes felicitats per aquests dos anys i espero que es facin més..!!
Jo també sóc nova i espero fer anys col·laborant en aquest bloc i fent camí!! :D

Valete!!

zamora ha dit...

Salvete!!

Primer de tot desitjar ,al vaixell i a tots els seus tripulants, moltíssimes felicitats. No nomes per tots els premis guanyats durant aquets dos anys sino per tota la feina que em fet entre tots.
I en segon lloc felicitar en Jordi per mantenir ferm aquest vaixell, i no deixar que s’enfonsi.
Moltes felicitats a tots!!

zamora ha dit...

Felicitats!

Per aquests dos curts anys de travessia, sol el principi per aquest vaixell tan gran i insubmergible com el titànic, gràcies a la seva tripulació,
no tots els dies han estat bona mar,
observant el món amb ulls clàssics, seguirem amb aquesta magnífica gran travessia que ens espera, entre tots aconseguirem fer que el vaixell navegui sense pauses.

vale!

Marc Rodriguez Llopis

Helena ha dit...

Tripulants! Navegant pel món d'internet he trobat una pàgina molt útil que a tots ens pot anar bé. Us deixo el link aquí per si hi voleu donar un cop d'ull:

El vaixell d'Odisseu ha dit...

Gràcies, Helena, per aquesta recerca tan interessant. Em sembla, però, que t´has confós d´entrada.

Helena ha dit...

Jordi, perdó, he suprimit el comentari i l'he posat a la entrada corresponent!
Gràcies!!

Roger Amat ha dit...

Salvete!

Moltes felicitats a tothom el qui ha estat aquets dos anys amb els rems d'aquest vaixell, i
no només en Jordi, sinó que a tothom que hi participen tant directament (comentant i fent
entrades) com indirectament (simplement treures 5 minuts de la seva vida per llegir articles).
Crec que si el vaixell segueix amb aquest ritme vindran mès premis per la feina ben feta!