5 de maig del 2012

Badalona, ciutat romana

Matí de divendres, 13 d´abril. Dia esplèndid. Última estació, Badalona-Pompeu Fabra. El nostre destí: visitar el Museu de Badalona (Termes i Decumanus), amb els seus excepcionals 3400 m2 conservats de restes de la ciutat romana de Baetulo, el Jardí de Quint Licini i la Casa dels Dofins. Tres intenses hores acompanyats per la Laura Garcia, arqueòloga i guia del museu, que ens va anar descobrint amb les seves interessantíssimes explicacions els detalls i els racons dels indrets més emblemàtics de la Baetulo romana. Va ser una sortida molt profitosa que us testimoniem amb aquest vídeo d´en Cesc i el reportatge fotogràfic de l´HelenaValete!

Alumnes de 2n de Batxillerat




18 comentaris:

El vaixell d'Odisseu ha dit...

Teniu raó, nois, va ser una sortida molt profitos i la Laura va ser una acompanyant de luxe. Martí, queda palès en aquestes fotografies del reportatge de l´Helena que el teu bon humor ens acompanya sempre en les sortides, no us sembla? Ens en queda, però, una més, la darrera, Tarraco ens espera el proper dimecres 16. Tot s´acaba, tripulants. Martí, reserva´t.

El vaixell d'Odisseu ha dit...

Cesc, moltes gràcies (una vegada més, i ja en van unes quantes) per la teva magnífica producció audiovisual. Ja ets un "clàssic" del Vaixell per mèrits propis.

Anònim ha dit...

Hola companys!

Merci Jordi per penjar el vídeo! Va ser una sortida molt maca i interessant.

Esperant ja la de tarragona de dimecres vinent!

Una abraçada,
Cesc

Guillem Fargas ha dit...

Primer de tot, felicitar el Cesc per el seu magnífic vídeo,i també a l'Helena per les fotografies, que seran el millor record d'aquestes sortides.

Jo les agraeixo molt i crec que són molt interessant i alhora divertides (suposo que la companyia també hi ajuda). De veritat,recomano molt aquestes excursions i espero que les segueixin fent els alumnes que vindran. Si hi van segur que diran el mateix.

Vale!

Yasmin ha dit...

Felicitats Cesc pel vídeo, t'ha quedat molt bé!!:)

Bé només dir que va ser una sortida molt maca en la que vaig aprendre moltes coses. La Casa dels Dofins em va agradar molt per cert!

I que espero amb candeletes la sortida a Tàrraco, que molts ànims companys que ja queda poquet, sort en la recta final!!

Valete

Helena ha dit...

Jordi, gràcies per penjar les fotos, em pensava que no hi posaries les del Martí jajajaja
El 16 en farem més, a veure què en surt...
Cesc, com ja t’he dit avui, el vídeo excel•lent! La part dels focus m’al•lucina cada cop que ho veig! (pa-pa-papá!) I la cançó està molt encertada.
Com ha dit la Yasmin, va ser una sortida molt maca tot i que al final se’m va fer una mica pesat. Crec que som molt afortunats de poder fer aquest tipus d’excursions i em sembla mentida que només ens quedi una junts... diuen que tot lo bo s’acaba.

Jordi Rojas ha dit...

Simplement: fantàstic. Els de 1er ja esperem amb ganes aquesta sortida per conèixer les meravelles de Baetulo. I aquests videos i fotos magnífics seràn com les restes romanes: quedaran per l'eternitat.

Valete!

Clàudia ha dit...

Hola :)
Com ja han dit la majoria, jo també crec que va ser una sortida fantàstica. El poder aprendre i compartir alhora moments amb vosaltres es genial. Al final potser si que es va fer una mica llarg, però tot i així crec que val moltissim la pena.
Cesc el vídeo m'encanta, jo t'ho he dit molts cops, no sé com ho fas però sempre em sorprens i el mateix et dic Helena :)

carlota ha dit...

Uau Cesc quin gran video, és genial, tens molt de talent ja ho saps. I opinio igual que el Jordi Rojas, jo també estic esperant fer aquesta sortida tots els de 1r l'any vinent. Deu ser impresionant veure els detalls de Baetulo.
Vale!

Eric ha dit...

Felicitats per aquesta meravellosa entrada, el video, i l'album de fotos tan esplèndid. Em fa una mica d'enveja no poder fer encara aquestes sortides tan interessant però tot arrivara.

Fins un altre companys!!

Clara Pérez ha dit...

Hola! acabo de veure el video i esta molt bé!
penso que anant a aquest museu heu après i descobert un munt de coses.
Realment fer aquest tipus d'activitats esta bé per aprendre!
Vale!!!!

Alex Molera ha dit...

Hola companys!
Primer de tot felicitar a l'Helena per el seu reportatge fotogràfic i al Cesc per el video! Quan vam anar a aquest museu a participar amb la Magna Celebratio, em vaig quedar amb les ganes de visitar-lo.

Valete!

Joana Bassó ha dit...

Salve!

Per començar felicita-ho el Cesc i l’Helena per el magnífic vídeo i per les fotografies.

Ja veig que us ho vau passar molt bé i us va agradar molt.

Per la informació que ens heu deixat el bloc, ja tinc ganes d’anar-hi i gaudir-hi.

Valete!

Marc Gimeno ha dit...

salve, i felicitats per el vídeo Cesc! Quina sort teniu de haver pogut gaudir de aquesta meravellosa sortida! espero que amí a segon de batxillerat també hem toqui poder viure d'aquesta experiència!
Valete tripulants!

Charlene ha dit...

Salvete!
Voldria dir que el vídeo m'ha agradat molt i que està molt currat! El museu de Badalona, quan hi vaig anar, em va semblar molt interessant, encara que no vaig tenir temps d'observar-ho tot, ja que haviem de fer la nostra feina a la Magna Celebratio, així que en el meu temps lliure anava mirant coses del voltant, però no podia deixar sols als nens que volien jugar en la part de Ludus!
Espero que al curs vinent, puguem veure en directe tot el que hi ha.

Vale! (Y)

Marta Molgosa ha dit...

Primer de tot, com no, felicitar els Cesc per el vídeo, m’ha agradat moltíssim!

També comentar com els meus companys diuen els de primer esperem poder també fer aquesta visita i totes les demés ja que aquet any hem estat informats però no les hem pogut gaudir, a veure si hi ha sort!

Quan vam anar a la Magna, a mi també em va quedar ganes de poder visitar el museu, i per les fotos que he pogut veure és encara millor del que pudia imaginar.
Per cert molta sort per la selectivitat alumnes de 2n!

Valete!

Cristina C ha dit...

Salvete!

Moltes felicitats pel vídeo i per les fotografies són molt interessants!

Tinc ganes de que a 2n anem a visitar el museu de Badalona i així poder veure les restes de Baetulo.
Segur que serà una gran experiència!

Valete!!

Anònim ha dit...

Salvete!

M'encanta el vídeo , es fantàstic!
Sembla una sortida molt interessant anar el museu de Badalona.
Com diuen tots els meus companys m'agradaria poder gaudir l'any que ve d'aquesta sortida ja que crec que es una sortida molt divertida i com e dit abans molt interessant!



VALE